MischiefManaged

Alla inlägg under oktober 2012

Av mischiefmanaged - 9 oktober 2012 22:18

Då har man skapat en ny blogg. Jag kommer att blogga om vad jag gör om dagarna. Det innebär att det kommer handla väldigt mycket om min hund, Trofast och mina andra intressen. Jag gillar att lyssna på musik, följa Tv-serier, se på film, rita, läsa, sticka och gå långa promenader i skogen.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har pluggat Etik och Livsfrågor. Jag läser just nu mitt sista år på gymnasiet. Sedan var jag, Trofast och mamma en sväng i stan. Jag köpte ingenting förutom lite godis till två av mina syskonbarn och självklart en klubba till mig. 


"Don't sing me your songs about the good times.

Those days are gone and you should just let 'em go."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards