MischiefManaged

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av mischiefmanaged - 20 oktober 2012 18:24

Jag ska bara ge hunden mat så drar jag sen. Ska bli jättekul. Har dock fortfarande jätteont i huvudet så har knaprat massa treo och ipren. Det är inget man känner av efter ett par öl.

 

Jeans från Vero Moda, Cheap Monday skjorta från JC, hängslen från Carlings, linne från Sweden Rock.

Av mischiefmanaged - 20 oktober 2012 15:56

Inte hunnit att blogga idag än! På morgonen (eller förmiddagen) så var jag och tre kompisar på stan och letade present till kompisen som fyller år. Det var roligt. När jag kom hem så var tre av mina fem syskonbarn här så jag har lekt med dem. Den yngste på ett och ett halvt år hade jag inte sett på en och en halv månad nu så det var kul att träffa henne. Jag har fikat också. Biskvier och paj. Mums! Förra helgen när jag var ute så mådde jag sådär eftersom jag inte ätit ordentligt innan. Ett misstag jag gör ganska ofta så nu ser jag till att inte göra om det misstaget idag. Jag ska snart gå in i duschen och börja göra mig iordning.

 

Dr Martens är det som gäller ikväll iaf. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards