MischiefManaged

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av mischiefmanaged - 24 oktober 2012 14:05

Myseftermiddag tänkte jag. Tänt massor med ljus och ska krypa ihop i sängen med en bok. Jag tror att det får bli Harry Potter and the Philosopher's Stone, Harry Potter and the Chamber of Secrets  eller Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Eller varför inte allihop.

Känner mig faktiskt riktigt nostalgisk. När jag var liten älskade jag att läsa. Varje eftermiddag när jag kom hem från skolan runt den här tiden så tände jag ett ljus satte mig vid köksbordet och läste. Jag läste alltid på den tiden. När jag gick hem från skolan, vid matbordet, när resten av familjen satt framför Tvn, innan jag somnade, när jag vaknade, på rasterna mm. Jag läste jämt. Saknar det faktiskt. Jag tycker fortfarande att en bra bok slår en bra film. Jag läser hellre en bok än ser en filmatisering av en bok.

Det får nog bli så att jag läser hela Potter-serien. Vi börjar med Philosopher's Stone. 

 

Börjar huset brinna är det här vad jag räddar (plus Trofast).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards