MischiefManaged

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av mischiefmanaged - 12 oktober 2012 15:52

Jag hann inte blogga imorse. Först så gav jag Trofast mat och gick en kortis med honom. Sedan lämnade jag in veckans skolarbete (jag kommer få högst VG) och skrev till min mentor. Efter det åkte jag till stan med mamma. Vi köpte godis och jag köpte garn. Det blev såklart mer inhandlat än det men det var enligt mig det viktigaste. 

Ikväll är det meningen att jag ska spela innebandy med kompisarna. Efter bandyn ska vi basta och sedan göra oss iordning för att gå ut. Jag inte så jättesugen på att åka någonstans ikväll men jag missade förra gången också. Ska jag vara ärlig så är jag rätt så bra på att inte orka hitta på något med kompisarna. Jag sitter hellre ensam och trycker i mitt rum. Med andra ord så är jag ganska så patetisk. 

Jag har inte ätit något idag än så jag ska gå och göra iordning en smörgås. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards