MischiefManaged

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av mischiefmanaged - 10 oktober 2012 20:30

Okej.

 

Min vänsterarm.

 

Min högerarm.

Av mischiefmanaged - 10 oktober 2012 18:23

Jag är världens onyttigaste människa. Nej kanske inte men jag är inte nyttig. Jag har gått upp i vikt de senaste veckorna. Vägde 45-46 för en månad sedan nu väger jag nästan 48. Jag är underviktig. 48 är inte så mycket med tanke på att jag är 1,78 lång. Enligt sjuksköterskan jag har haft kontakt med så får jag inte ens motionera. Vilket jag inte lyssnar på utan jag går långpromenader nästan varje dag.  Jag gick ner i vikt i somras när jag förlorade min förra hund Toto. Bröt ihop då.

Idag blir det lite av den nästan dagliga godissyndandet, Pepsi (som jag är gravt beroende av) och en klubba. Jag gillar egentligen inte klubbor men socker brukar slinta ner. Läkaren jag pratade med sa att det inte finns något sådant som sockerberoende utan är man underviktig vill kroppen ha mat som den får energi och går upp i vikt av.

Godis äter jag inte så mycket av egentligen men jag älskar nötter och chips. Man får se upp med chips, och vissa nötter. Det kan innehålla köttarom eller ostpulver mm. Grillchips, pepparchips, ostchips, vissa chilinötter mm. kan innehålla det. Jag kommer inte ihåg vad chipssorten heter nu men det finns några chips som jag brukar köpa där det står: passande för vegetarianer och veganer på förpackningen. 

 

 

      

Av mischiefmanaged - 10 oktober 2012 15:01

Jag har berättat om min hund men jag tänkte att jag kunde skriva lite om mig själv också.

  • Jag är vegetarian.
  • Jag läser för tillfället samhällsprogrammet distans på "Korr".
  • Jag älskar Harry Potter.
  • Humpty Dumpty i Puss in Boots är jätteläskig och ger mig rysningar. Jag hatar ägg!
  • Gillar du Justin Bieber och One Direction så gillar jag inte dig. De Suger!
  • Jag älskar My Chemical Romance.
  • Jag har tre tatueringar.
  • Jag hoppade precis högt när min brorson smög fram bakom mig och skrämde livet ur mig.

 

Bild  på mig från i somras. En annan frisyr då. Inget smink på den här bilden.

Av mischiefmanaged - 10 oktober 2012 11:39

Sov länge idag och gick upp vid elva. Skönt att ha en hund som inte har något emot lite sovmorgnar emellanåt. Snart kommer två av mina syskonbarn hit. Den äldste är sex år och den yngsta tre. Jag har inte något planerat för idag. Tänkte gå en sväng med hundarna innan barnen kommer och annars bara njuta av att vara hemma och ta det lugnt.  

Småbus på morgonkvisten.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards