MischiefManaged

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av mischiefmanaged - 17 oktober 2012 16:16

Varför älskar han hösten? Svar: Löv och godis är samma sak tycker Trofast. Det är dessutom jättekul att driva matte till vansinne genom att hoppa i alla vattenpölar och alla leriga diken.

The jokes on you Trofast, Ikväll blir det bad förstår du.

 


Av mischiefmanaged - 17 oktober 2012 13:44

Just nu är bandet Fun. i princip allt jag lyssnar på. Radion må ha tjatat ut We are Young men de har så många andra bra låtar. Nate Ruess har en helt otrolig röst och skriver jättebra texter. Ett pop- (eller indiepop- mera kanske...) band som skriver meningsfulla texter. Det finns fortfarande hopp för musikindustrin.

Jag tyckte det var ganska roligt när jag för ett tag sedan upptäckte att de var signade till FueldByRamen. För tre- fyra år sedan lyssnade jag nästan enbart på band från det skivbolaget. Shit vad jag känner mig gammal!


I put one foot infront of the other one

I don't need a new love, or a new life

Just a better place to die...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards