MischiefManaged

Alla inlägg under november 2012

Av mischiefmanaged - 3 november 2012 09:59

 

Jackan som jag faktiskt beställde igårkväll tack vare mamma! 1199 kr på MQ

Av mischiefmanaged - 2 november 2012 18:41

Nu var det ett tag sedan man bloggade. Ikväll är det fredagsmys med mamma. Vi äter just nu lite tapas som en förrätt och sedan blir det ugnsrostad potatis och kött (för mig blir det veg. quornfilé). Veckan har varit sådär. I eftermiddags tog jag en promenad till mammas jobb. Sedan var jag där i en halvtimme innan hon slutade. Jag satt och sorterade lego. Efter det åkte vi till stan och handlade. Jag ville in i garnaffären i stan men orkade inte att gå så "långt" i kylan.

Örebro igår blev lite av ett fiasko tack vare min syster. Hon lyckades förstöra hela dagen för mig och mamma. Jag köpte inget men hittade en jacka som jag fullkomligt älskade! Mamma tjatar på mig att jag måste beställa den för den finns på nätet. Jag har aldrig fastnat så för en jacka förut. Jag tror att det berodde på att den var gul (jag älskar gult). Den var inte särskiltdyr för en jacka heller eftersom det var rabatt på den. Jag går runt i min systers gamla jacka så jag skulle egentligen behöva en.

Bäst att springa och kolla till potatisen i ugnen! Ciao!

Av mischiefmanaged - 1 november 2012 10:01

Jag ska strax åka till Örebro med mamma och storasyster. Jag är lite besviken att min syster följer med av personliga skäl. Det finns lite ilska och bitterhet i familjen för tillfället. Jag får plugga när jag kommer hem ikväll. Trofast kommer bli lite ledsen men pappa är hundvakt så han haar honom och Oliver hos sig.

När vi var små åkte vi till Örebro jätteofta men nu var det ett tag sedan. Jag fick mitt studiebidrag igår men jag känner inte för att ta så myvket från det. Jag måste köpa hundmat i slutet av den här månaden.

 

Det är inte lätt att lämna en sån här goding hemma.  Jag ska springa och pussa på honom innan vi åker.

Ovido - Quiz & Flashcards