MischiefManaged

Alla inlägg den 19 november 2012

Av mischiefmanaged - 19 november 2012 21:40

Vad har hänt idag? Det känns som om jag hamnat i någon sorts koma knuffar mig tillbaka in i gamla, dåliga vanor. Annars har jag inte gjort mycket idag. Skolarbetet går segt. Naturkunskap är den tråkigaste och segaste kursen jag läst distans hittills. Jag gillade Naturkunskap A men den här B kursen via datorn är jättetråkig och förrvirrande.

Idag gjorde jag potatis och purjolökssoppa till middag och nu ikväll gjorde mamma risgrynsgröt till kvällsmat så jag har ätit massa godsaker. Jag gick även skogsrundan förut. Jag tänkte ta en kvällspromenad nu igen fast utan någon hund. En snabb powerwalk.

Jag är ledsen eftersom min mobil börjar bli dålig. Det är en gammal tegelsten som jag köpte 2009. Jag har verkligen inte råd med en ny så den måste hålla. Hittils så är det bara att den glappar, segar lite ibland samt att en skruv har lossnat så att den översta delen är lite lös. Det sura är att ljudet inte fungerar när man ska lyssna på musik. Det är själva hålet där man sätter i hörlurarna som är paj. Ändå var det inte längesedan som jag lämnade in och fixade det. Min syster köpte en likadan som min samtidigt och hennes gav upp för evigheter sedan. Hon är inte lika rädd om saker som jag är tror jag. 

Nu blir det promenad (själv).

 

Min bebis!

Av mischiefmanaged - 19 november 2012 19:45

       

 

Av mischiefmanaged - 19 november 2012 19:20

Jag bytte snören till mina Dr. Martens från svarta till gula. Det blev häftigt till den gula jackan. Även om jag är vegetarian så älskar jag Dr. Martens.  Jag ville så gärna ha de här kängorna men jag hade inte råd. Så jag passade på att köpe dem på en rea. Tyvärr var de slut i min storlek så jag fick köpa några i två storlekar för små men ska man vara fin får man lyda pin. Jag försöker annars att inte köpa läder men jag erkänner att det händer ibland. De här skorna köpte jag innan jag blev en så petig vegetarian som jag är idag. Jag funderar på hur veganer gör. Använder de kläder med typ bomull? Nåja så länge jag inte behöver stoppa det i munnen så...

 

Ovido - Quiz & Flashcards