MischiefManaged

Alla inlägg den 10 november 2012

Av mischiefmanaged - 10 november 2012 14:05

Med fyra syskonbarn här är det fullt liv. Alla drar i en känns det som. Jag har precis ätit. Mamma  gjorde potatis, brunsås och köttbullar. Jag åt potatis och brunsås (som var vegetarisk) med lingonsylt. soyakorv och ärtor. Så gott! Potatis och burnsås var man absoluta favoriträtt när jag var barn. Fast då åt jag sås från köttskyn.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag och mamma var på garnaffären förut och mamma köpte garn åt mig så jag vill jättegärna börja sticka. Det var grönt och grått garn så  jag ska sticka en slytherin-halsduk. Den här kommer att bli finare än den förra med mindre sticknummer och nu vet jag ju lite hur jag ska göra mm.

Triy and Abed in the mooorning (har Community humor idag känner jag)! 

Av mischiefmanaged - 10 november 2012 09:11

Det blev att gå ut igårkväll. Jag och kompisarna var på mumma. Innan var vi hos min kompis Lollo. Jag drack ett vin som heter varm och kall som jag tycker smakar precis som jul. Så himla gott! Jag drack upp allt vinet med minimal hjälp från kompisarna så jag var en aning påverkad kan man säga. Även om vinet bara var 7% så är det mycket för lilla mig. På mumma blev det en öl också. jag är glad att jag slapp baksmälla idag men brukar inte få det om jag inte börjat dricka redan på eftermiddagen eller shotat. Jag träffade på mina storebröder en snabbis också. Det är det värsta med en liten stad. Alla känner alla eller alla känner någon, som känner känner någon, som känner dig. Ni fattar... Nu ska jag snart äta en ordentlig frukost. Frukost är enbart gott om man druckit kvällen innan. Längtar efter en kopp kaffe. 

Ovido - Quiz & Flashcards