MischiefManaged

Alla inlägg den 16 november 2012

Av mischiefmanaged - 16 november 2012 13:58

Om en timme kommer mina kompisar hit. Förutom Lisa så kommer även Fia och vi bestämde kl. tre istället. Så här ser jag ut idag. Kort hår, hängslen och instoppad t-shirt. Ser jag ut som en kille? T-shirten är med bandet the Gaslight Anthem. Jag köpte t-shirten på WCR 2011 när jag såg dem live.  Av alla mina band t-shirtar så är det nog favoriten.

 

It's alright, man,
I'm only bleeding, man.
Stay hungry, stay free,
and do the best you can.


Av mischiefmanaged - 16 november 2012 07:10

Det är alltid lika kul att vakna sex på morgonen av att hunden spyr i sängen. Nu har han varit ute, fått mat, varit ute och busat slut på Oliver. Han har mer energi än matte morgonen, that's for sure. Jag har bytt lakan i sängen så nu får det nog bli att krypa till kojs och sova ett par timmar till. Skickade ett mail till min mentor nu också. Aldrig roligt att skicka mail angående skolarbete man inte gjort. Jag skrev att jag ska plugga i helgen vilket jag ska. Det bästa med att läsa distans är att man verkligen har ett flexibelt schema. Jag kan plugga enbart på natten om jag skulle vilja det. Blir det som jag vill sen så ska jag städa hela huset åt mamma och sen när hon kommer hem vid ett så vill jag åka till stan och köpa hundmat. Vid fyra kommer min kompis Lisa och då blir det Breaking Dawn (usch haha).

Av mischiefmanaged - 16 november 2012 00:19

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är helt slut. Alldeles för trött för att kunns sova. jag satt och ritade lite för att fördriva tiden. Mina händer är helt skakiga. Tror att det är för att jag inte ätit ordentligt idag. Jag vet inte behöver jag gå ner i vikt? Mitt huvud skriker ja men min kropp skriker nej. Ha! Usch orka liksom. Satt som sagt och ritade och det här är resultatet. Tänk på att mina händer var helt darriga. Älskar verkligen Fun.!

     

Ovido - Quiz & Flashcards