MischiefManaged

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Fredagsmys

Av mischiefmanaged - 2 november 2012 18:41

Nu var det ett tag sedan man bloggade. Ikväll är det fredagsmys med mamma. Vi äter just nu lite tapas som en förrätt och sedan blir det ugnsrostad potatis och kött (för mig blir det veg. quornfilé). Veckan har varit sådär. I eftermiddags tog jag en promenad till mammas jobb. Sedan var jag där i en halvtimme innan hon slutade. Jag satt och sorterade lego. Efter det åkte vi till stan och handlade. Jag ville in i garnaffären i stan men orkade inte att gå så "långt" i kylan.

Örebro igår blev lite av ett fiasko tack vare min syster. Hon lyckades förstöra hela dagen för mig och mamma. Jag köpte inget men hittade en jacka som jag fullkomligt älskade! Mamma tjatar på mig att jag måste beställa den för den finns på nätet. Jag har aldrig fastnat så för en jacka förut. Jag tror att det berodde på att den var gul (jag älskar gult). Den var inte särskiltdyr för en jacka heller eftersom det var rabatt på den. Jag går runt i min systers gamla jacka så jag skulle egentligen behöva en.

Bäst att springa och kolla till potatisen i ugnen! Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mischiefmanaged - 3 februari 2013 13:18

Jag har övergivit den här bloggen för en blogg på tumblr. Tumblr är enligt mig mycket bättre att blogga på. Det är mer lättanvänt och snyggare.  http://myn0teb00kpage.tumblr.com/   ...

Av mischiefmanaged - 30 december 2012 01:03

Nate Ruess och Jack Antonoff.

Av mischiefmanaged - 28 december 2012 20:17

Igår köpte jag en ny mobil så nu kan jag blogga från mobilen. Inte hänt så mycket nytt annars. Jag var ute och övningskörde igår och lyckades stanna upp hela trafiken i en rondell mitt i stan. Inte helt mitt fel... Idag har jag bakat små söta cupcake...

Av mischiefmanaged - 26 december 2012 22:08

Jag har nog aldrig känt så förut. Just nu längtar jag bara efter att flytta och att köpa en ny mobil. Det sistnämnda sker förhoppningsvis först annars blir jag galen. Julen har varit toppen. Trofast har ätit massa julmat (det har jag också). Den allr...

Av mischiefmanaged - 23 december 2012 22:53


Snart julafton. Orka eller? Trofast är nybadad och nyborstad. Vi borstade även tänderna, rensade öronen och klippte klorna. Att borsta tänderna var nog hans absolut värsta upplevelse. Han hatade det verkligen. Han gnällde, skrek genom allt det där me...

Ovido - Quiz & Flashcards