MischiefManaged

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Sena kvällspromenader är det bästa

Av mischiefmanaged - 19 november 2012 21:40

Vad har hänt idag? Det känns som om jag hamnat i någon sorts koma knuffar mig tillbaka in i gamla, dåliga vanor. Annars har jag inte gjort mycket idag. Skolarbetet går segt. Naturkunskap är den tråkigaste och segaste kursen jag läst distans hittills. Jag gillade Naturkunskap A men den här B kursen via datorn är jättetråkig och förrvirrande.

Idag gjorde jag potatis och purjolökssoppa till middag och nu ikväll gjorde mamma risgrynsgröt till kvällsmat så jag har ätit massa godsaker. Jag gick även skogsrundan förut. Jag tänkte ta en kvällspromenad nu igen fast utan någon hund. En snabb powerwalk.

Jag är ledsen eftersom min mobil börjar bli dålig. Det är en gammal tegelsten som jag köpte 2009. Jag har verkligen inte råd med en ny så den måste hålla. Hittils så är det bara att den glappar, segar lite ibland samt att en skruv har lossnat så att den översta delen är lite lös. Det sura är att ljudet inte fungerar när man ska lyssna på musik. Det är själva hålet där man sätter i hörlurarna som är paj. Ändå var det inte längesedan som jag lämnade in och fixade det. Min syster köpte en likadan som min samtidigt och hennes gav upp för evigheter sedan. Hon är inte lika rädd om saker som jag är tror jag. 

Nu blir det promenad (själv).

 

Min bebis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mischiefmanaged - 3 februari 2013 13:18

Jag har övergivit den här bloggen för en blogg på tumblr. Tumblr är enligt mig mycket bättre att blogga på. Det är mer lättanvänt och snyggare.  http://myn0teb00kpage.tumblr.com/   ...

Av mischiefmanaged - 30 december 2012 01:03

Nate Ruess och Jack Antonoff.

Av mischiefmanaged - 28 december 2012 20:17

Igår köpte jag en ny mobil så nu kan jag blogga från mobilen. Inte hänt så mycket nytt annars. Jag var ute och övningskörde igår och lyckades stanna upp hela trafiken i en rondell mitt i stan. Inte helt mitt fel... Idag har jag bakat små söta cupcake...

Av mischiefmanaged - 26 december 2012 22:08

Jag har nog aldrig känt så förut. Just nu längtar jag bara efter att flytta och att köpa en ny mobil. Det sistnämnda sker förhoppningsvis först annars blir jag galen. Julen har varit toppen. Trofast har ätit massa julmat (det har jag också). Den allr...

Av mischiefmanaged - 23 december 2012 22:53


Snart julafton. Orka eller? Trofast är nybadad och nyborstad. Vi borstade även tänderna, rensade öronen och klippte klorna. Att borsta tänderna var nog hans absolut värsta upplevelse. Han hatade det verkligen. Han gnällde, skrek genom allt det där me...

Ovido - Quiz & Flashcards