MischiefManaged

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Today I don't feel like doing anything

Av mischiefmanaged - 12 november 2012 13:28

Jag brukar försöka blogga varje dag men igår orkade jag inte. Igår var en riktig slappardag Jag sov till halv tolv och sedan låg jag i soffan tills kvällen då jag satt upp i soffan tills jag skulle sova. Jag hade river monsters maraton. Jag vet inte varför men jag älskar det pogrammet. På kvällen kollade jag på EMA, mest bara för att Fun. skulle vara med. De inledde typ showen och sedan filmades de inte en enda gång efter det. Snacka om att slösa bort en kväll. De vann inga priser heller vilket jag fann fel. Jag skaffade även twitter igen. Jag vet inte varför men det kan väl vara roligt.

Idag har jag varit ute på promenad med hundarna. Trofast behövde bada efteråt vilket han inte tyckte om.  Jag har annars slappat idag också. Jag har inte ens börjat med veckans skolarbete än vilket jag till och med hade tänkt börjat med i lördags. Shit alltså! Jag kände annars för att baka något typ muffins, äpplepaj, kladdkaka eller bara göra hemmagjord glass. 

Jag tror att jag först ska lägga mig i sängen och göra Trofast sällskap. Han sover redan som en stock. Att sova middag är gravt underskattat. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mischiefmanaged - 3 februari 2013 13:18

Jag har övergivit den här bloggen för en blogg på tumblr. Tumblr är enligt mig mycket bättre att blogga på. Det är mer lättanvänt och snyggare.  http://myn0teb00kpage.tumblr.com/   ...

Av mischiefmanaged - 30 december 2012 01:03

Nate Ruess och Jack Antonoff.

Av mischiefmanaged - 28 december 2012 20:17

Igår köpte jag en ny mobil så nu kan jag blogga från mobilen. Inte hänt så mycket nytt annars. Jag var ute och övningskörde igår och lyckades stanna upp hela trafiken i en rondell mitt i stan. Inte helt mitt fel... Idag har jag bakat små söta cupcake...

Av mischiefmanaged - 26 december 2012 22:08

Jag har nog aldrig känt så förut. Just nu längtar jag bara efter att flytta och att köpa en ny mobil. Det sistnämnda sker förhoppningsvis först annars blir jag galen. Julen har varit toppen. Trofast har ätit massa julmat (det har jag också). Den allr...

Av mischiefmanaged - 23 december 2012 22:53


Snart julafton. Orka eller? Trofast är nybadad och nyborstad. Vi borstade även tänderna, rensade öronen och klippte klorna. Att borsta tänderna var nog hans absolut värsta upplevelse. Han hatade det verkligen. Han gnällde, skrek genom allt det där me...

Ovido - Quiz & Flashcards