MischiefManaged

Alla inlägg den 1 december 2012

Av mischiefmanaged - 1 december 2012 13:23

Gick upp kvart över nio idag. Gav Trofast mat och sedan gick jag ut och gick skogsrundan med Oliver och Trofast. Hoppade i duschen och gjorde mig iordning. Sedan kom alla mina syskon och syskonbarn och då var det dags att gå upp i skogen (igen). Vi skulle ta med barnen och lämna önskelista åt tomten. Alla tyckte det var spännande. De äldsta insåg direkt att det var min bror David som var tomten. Sedan gick vi hem drack glögg och nu äter de andra mat. Mamma hade inget att göra iordning åt mig (vegetarianen) så nu sitter jag i mitt rum och surar. Jag har inte ätit något idag så jag surar lite. Mamma är sur på mig för att jag inte nöjer mig med en smörgås. Jag har en ätstörning. Ska jag äta så ska det vara något gott så att det är värt det. Annars kan det vara. Jag sitter här inne istället och känner mig bortglömd. Jag orkar inte längre vara glad och fylld av julkänsla när mitt blodsocker är nere på bott. Jag är så barnslig.


Ovido - Quiz & Flashcards